ثبت دامنه - هاست لینوکس - هاست ویندوز - مجله سیب

– جهش 96؛ ارتقا رضایت مشتری در پی نوآوری در ارایه خدمات

به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل ايساكو گفت: بنابرنتايج ارزشيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، ‌شاخص رضايت مشتريان ايساكو در سال 95 رشد چشمگيري داشته، به گونه اي كه در پايان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقاي رضايت مشتريان نسبت به آخرين نتايج سال 94 كسب شده است. از سوي ديگر تعداد شكايات نيز حدود 70 درصد نسبت به آغاز سال 95 كاهش داشته است.

همچنین ببینید

– ورود بدون ثبت سفارش خودرو مسئولیتش با وارد کننده است

به گفته مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ورود خودرو به …