ثبت دامنه - هاست لینوکس - هاست ویندوز - مجله سیب

– جهش ۹۶؛ ارتقا رضایت مشتری در پی نوآوری در ارایه خدمات

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل ایساکو گفت: بنابرنتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ‌شاخص رضایت مشتریان ایساکو در سال ۹۵ رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که در پایان سه ماه چهارم سال گذشته ۲۶ نمره ارتقای رضایت مشتریان نسبت به آخرین نتایج سال ۹۴ کسب شده است. از سوی دیگر تعداد شکایات نیز حدود ۷۰ درصد نسبت به آغاز سال ۹۵ کاهش داشته است.

همچنین ببینید

مدیرعامل سایپا در مجمع اعلام کرد – سالیانه دو محصول جدید در سایپا رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرخودرو، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، …